Google Partner

"Analytiikkaa - ei pelkkää raportointia."

Tulosfanaatikko Miika Utoslahti


Ota yhteyttä

Tässä joitakin työkaluja joita käytämme analysointiin

Enimmäkseen käytämme Googlen ilmaisia ja mahtavia analysoinnin työkaluja. Olemme perehtyneet seuraaviin työkaluihin

  • Google Analytics kävijäseuranta keskittyy verkkosivustojen tuloksien maksimoimiseen.
  • Google Ad Planner auttaa löytämään verkkopalvelut joita mainoskampanjasi kohderyhmä käyttää
  •  Google Alerts hälyttää sähköpostiviestillä jos jokin avainsana ilmestyy uudelle nettisivulle. Auttaa kilpailijaseurannan tehokkaassa toteuttamisessa. 
  •  Google Conversion Optimiser hinnoittelutyökalu joka automatisoi hintatarjoukset niin että maksat vain sanoista jotka tuovat tulosta.
  •  Google Conversion Tracking tulosseuranta joka tarkkailee kaikkien mainosmedioiden tuomia tuloksia verkkopalvelussasi.
  • Google Avainsanatyökalu eli KeyWord Tool on tehokkain työkalu avainsanalistojen laatimiseen ja eri avainsanojen hakumäärien sekä kilpailutilanteen tarkistamiseen. 
  • Google Trends ja  Google InSights ovat työkaluja avainsanojen trendiseurantaan. 
  •  Google Webmaster Tools kertoo miten Googlen hakukone näkee sivusi ja antaa sinulle mahdollisuuden ohjata Googlea sivustosi indeksoimisessa. 
  •  Google WebSite Optimiser on tehokas työkalu sivuston eri sivujen ja variaatioiden tehon vertailuun. Se auttaa tuottamaan ja kehittämään kampanjan laskeutumissivuja (landing) aina vain tehokkaammiksi. 




Referenssejä