Tässä joitakin työkaluja joita käytämme analysointiin
Enimmäkseen käytämme Googlen ilmaisia ja mahtavia analysoinnin työkaluja. Olemme perehtyneet seuraaviin työkaluihin
- Google Analytics kävijäseuranta keskittyy verkkosivustojen tuloksien maksimoimiseen.
- Google Ad Planner auttaa löytämään verkkopalvelut joita mainoskampanjasi kohderyhmä käyttää
- Google Alerts hälyttää sähköpostiviestillä jos jokin avainsana ilmestyy uudelle nettisivulle. Auttaa kilpailijaseurannan tehokkaassa toteuttamisessa.
- Google Conversion Optimiser hinnoittelutyökalu joka automatisoi hintatarjoukset niin että maksat vain sanoista jotka tuovat tulosta.
- Google Conversion Tracking tulosseuranta joka tarkkailee kaikkien mainosmedioiden tuomia tuloksia verkkopalvelussasi.
- Google Avainsanatyökalu eli KeyWord Tool on tehokkain työkalu avainsanalistojen laatimiseen ja eri avainsanojen hakumäärien sekä kilpailutilanteen tarkistamiseen.
- Google Trends ja Google InSights ovat työkaluja avainsanojen trendiseurantaan.
- Google Webmaster Tools kertoo miten Googlen hakukone näkee sivusi ja antaa sinulle mahdollisuuden ohjata Googlea sivustosi indeksoimisessa.
- Google WebSite Optimiser on tehokas työkalu sivuston eri sivujen ja variaatioiden tehon vertailuun. Se auttaa tuottamaan ja kehittämään kampanjan laskeutumissivuja (landing) aina vain tehokkaammiksi.
|